visste ni

Jag ska nu berätta för er hur man blandar en white christmas.
17 delar vodka blandas med tippex.
Suddar ut ALLA minnen.
Perfekt, eller hur!?

Lördag idag, för er som inte visste.
Fast det har nog inte undgått någon.
Funderingen är om vi ska packa ihop oss och ta en promenad.
Risken är väl att det börjar regna sen.

Nu är iallfall hösten här.
Det är faktiskt lite mysigt.
Ligga i soffan med en filt, tända ljus och lyssna på regnet som smattrar mot rutan.

Idag ja, lördag som sagt.
Innebär att det är endast en vecka kvar nu.
Nästa lördag....
Ja, precis..
Nervös börjar jag bli.
Inte ens jag som ska gifta mej!
Men det är jag som ska gå i 6cm klack!
Kanske skulle börja gå runt i dom hemma lite så jag får in vanan ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0