uniformerade män

Som sagt, var i jönköping förut.
När vi gick där på stan i godan ro så går det förbi två poliser.
En äldre och en yngre.
Ni kan inte förstå hur jävla het han var.

Jag ville bara skrika "ta mej".
Flyga på honom och slita av honom hans respektingivande uniform.
Medveten om att jag hade blivit haffad för förargelseväckande beteende.
Men vilken tjej vill inte ha en karl i uniform?

Om så bara för en natt!
En natt är allt jag begär.
Det måste ju nödvändigtvis inte vara en natt heller.
Nej, jag är inte den som är den och skiter väl egentligen fullständigt i om det är natt eller dag.
Nån gång, nån gång säger jag bara, så ska jag ha en uniformerad karl.
Helst en polis.

En riktig snygging som missbrukar sin makt.
En riktig bad boy!
Ååh, tänk..

Ni vågar inte ens fantisera om vad jag tänker just nu!
En polis var det ja.
Jävlar vad hett det skulle bli!



Vad är det med tjejer och unifomer?
Ser man en snygg kille i uniform så börjar de nedre regionerna bulta som på beställning.
Testostereon när det är som bäst.

Tänk, på motorhuven!
Repa skitbilen lite extra.
Enbart så man blir straffad för nån extra liten förteelse.

Ge mej en polis nu!



Kommentarer
Postat av: emelie, you know?

jag ahr vart med en polis de du(: många gånger!

2009-09-03 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0