tisdag

Jag ska försöka bätrra mej när det gäller bloggen.
Motivationen börjar komma tillbaka lika fort som löven gulnar på träden.
Men det är en sak jag måste tala om.

Ni vet när jag blir så där Ego!?
Jag är ju inte sån, egentligen.
Utan det är bara en roll för att försöka prpvocera så mycke osm möjligt.
Vet dessutom att det lyckas och att många som läser, pratar bakom ryggen!
Jag uppnådde mitt mål.
Egentligen är jag ju ödmjukheten själv, men även jag behöver få låtsas lite ibland.

Men med tanke på att jag faktiskt dessutom är en vanlig, sjuk småbarns mamma, så blandas dessa provocerande inlägg med det som faktiskt är min verklighet.
Det är inget jag är nöjd med.
Den elaka "BlondinFransson" blandat med "FrökenFransson" kan få vem som helst att tro att jag är skapligt schizofren.
Så är ju inte fallet, jag är fullkomligtr normal, men med lite för många viljor att tillfredställa.

På grund av detta har jag inte bloggat lika mycke som vanligt.
Jag har funderat länge och väl, fram och tillbaka.
Jag vill ju jävlas med dom som läser, det är ju bara det som kan få mej att gå från c-bloggare och uppåt.
Samtidigt behöver ju jag som individ faktiskt kunna skriva om allt och ingenting, kunna klaga över min smärta, gnälla, skratta och inte minst glädjas över att det ibland faktiskt blir bättre.

Jag fann svaret.
Redan nu, under "mitt konto" här på blogg, ligger en till blogg.
Det är den nya, där ni kan fortsätta läsa om BlondinFransson och ENBART BlondinFransson.
Bloggen har inte kommit igång ännu, eftersom det ska ordnas med header och dylikt.
Adressen är hur som helst, www.blondinfransson.blogg.se och förhoppningsvis kan vi få det till att bara bli blondinfransson.se utan blogg.

Denna tråkiga gamla blogg som vi är på nu, kommer fortsättningsvis ägnas åt att handla om mej.
Personen bakom allting.
Min sjukdom.
Amber.
Och en massa andra knäppa grejer som hela tiden snurrar i min skalle och får dagarna att gå.

Den dagen BlondinFransson är igång, meddelar jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0