olalaaa

Sitter nu och avnjuter varm oboy med grädde i.
Mumsigare än så blir det knappast en måndag kväll.

Har kollat på roastingen på Bearns, eller hur nu det stavas.
Schpela roll likschåm.

Men en kombination av Björn Gustafsson och Magnus Betnér är fan inte bra för min sexualitet.
Tänk att ha den manligheten i mitt sovrum.
Vet knappt vad jag ska ta mej till!?
Testostereon i humor form när den är som bäst.
Tänk om de bara kunde inse att de måste komma hit, en enda kväll!

En pojksöt, blond liten parvel men hundvalps-ögon och en rakad, sexig man som förövrigt är wannabe bi.
Det hade gett utlopp för många av mina sexuella fantasier.

Jag har bestämt mej.
Jag ska bli Björn´s sidekick, och vad vi gör i logen innan programstart - har ni inte med att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0