my personality

Vem ska jag spela?
Vem ska jag låtsas att jag är?
Vad ska jag säga?
Vad kommer du tycka om den jag är?

Ibland undrar jag hur många det är av er som tor ni känner mej, som verkligen gör det.
Man vill ju tro att man alltid är sej själv.
Man säger att man är det.
Men är man det?

Jag är nog inte det.
Jag har varit mej själv så mycke och inte tjänat något på det.
Vissa av mina egenskaper som jag egentligen tycker är bra, har jag fått dra ner på lite grann.
Jo, jag är typ världens mest posotiva människa.
Men det verkar tydligen störa folk.

Hur kul är det, när man är sej själv och någon säger
"måste du vara så äckligt positiv jämt?"
I det ögonblicket fick sej min personlighet en törn.
Mitt Ego tog illa upp.
Den äckligt positiva lilla skiten vågar inte riktigt visa sej så positiv som hon egentligen är.

Men nu skiter jag i allt.
Jag skiter i er.
Jag skiter i dej!

Jag älskar mej själv så jävla mycke just för den egenskapen, även om vissa tydligen stör sej på att man har den inställningen.
Jag älskar att vara positiv.
Lycklig för ingenting liksom.
Är inte det egentligen det ultimata?
Jag är alltid nöjd.
Fattig eller rik, det spelar ingen roll.
Jag har kanske inte någon anledning att vara positiv.
Men jag mår bättre av det, så låt mej vara det!

Hur kan man klaga på att någon är "för" glad?
Man kan aldrig vara för glad.
Man kan bara vara för lite glad.

Welcome back to the real me!

Mysmongot no:1


Kommentarer
Postat av: elin

tycker det är skit bra att du är glad för det mesta :D fortsätt så!! kram

2009-09-07 @ 21:50:31
Postat av: johanna

det e skitbra att du e som du är...

jag e likadan (vanligtvis, e ju sjuk så vissa dagar inte)

underbart..

dessutom e din blogg så skön att läsa=)

2009-09-08 @ 13:43:54
URL: http://joana-jnt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0