lite hjälp!?

Renoveringen här hemma kommer fortsätta.
Vet inte vilket rum som kommer härnäst, men har fått en idé till Amber´s rum.

Trots att jag skrev många gånger under tiden mitt sovrum målades, att jag aldrig mer skulle måla väggord.
Mycket väl medveten om detta.
Men finns det egentligen något finare?
Jag älskar väggord!

Det kommer alltså målas över Amber´s säng också.
Har två förslag och fruktansvärt beslutsångest, därför ber jag er om hjälp!

 

Det lutar mest åt det vänstra, men är inte helt säker.
Så snälla ge mej era åsikter!
Tack och lov att min svägerska förhoppningsvis kommer imorgon, hon kommer nog ha det slutgiltiga ordet.
Jag gillar henne!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ger dig min morgon! Den är så fin tycker jag :)

2009-09-19 @ 08:21:38
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag röstar på höger!

2009-09-19 @ 08:36:17
URL: http://hornberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ingen är som du, ingen annan rör mitt hjärta så som du gör. Jag kan söka i all evighet men ingen är som du.



Tror den är så, det är iaf min favorit text/dikt/lyrics/ sång.



2009-09-19 @ 10:34:15
Postat av: elin

jag tycker det till höger är bäst fast tycker stilen på texten ska vare den till vänster =)

2009-09-19 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0