lägesrapport del.1

Möttes av en mycket nervös brud i Huskvarna tidigare idag.
Detta har nu, ett par glas vin senare, ordnat till sej.
Och efter en revolutionerande shoppingrunda, är allt finemang.

Jag har nu silikon inlägg, och mina tuttar blir bauta stora!
Sara har fått glansspray och Rickard ett par kalsonger.
Övningen i kyrkan gick kanonbra!

Mat har vi fått, i form av schnitzel och potatisgratäng, hemma hos Rickard´s pappa.
Det är en bra svärfar hon skaffat sej.

Imorgon blir det tidig morgon.
Fruköst och hårfix.
Sen är vi redo!
Kommer fortfarande ihåg mitt tal.
Det enda som kan gå fel är att jag snubblar i kyrkan.
Men HEY, jag bjuder på den isåfall!

Nu ska jag väl försöka få de nervösa tu i säng så jag kan lägga mej själv.
Del.2 kommer imorgon.
Ta det lugnt till dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0