jag borde ge mej

Nu blev det plötlisgt 297.
Skulle ju inte skriva mer idag men jag kunde fan inte låta bli,
Jag har fått en revolutionerande idé!

Vill ni höra?
Klart ni vill!

Hur man har roligt, en tråkig dag!
Det enda som krävs är sisådär 8.50kr.

Man går till Konsum och köper ett paket hubbabubba.
Går någonstans där det är mycke folk.
Mölar in alla hubbabubba i truten.
Sen smackar man högt och tydligt.
Suckar ljudligt och himlar med ögonen åt folk runt omkring!

Tänk vad roligt!
Värsta fjortis fasonerna!

Jag ställer!
Någon mer som är sugen på hubbabubba?

För att göra det ännu roligare kommer plan b.

När det börjar bli jobbigt att tugga alla dessa hubbabubba. Så tar man ut klumpen, lägger i en påse och förklarar för folket runt om att den ska man minsann spara till senare!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag ställer ;-p

2009-09-09 @ 00:07:29
URL: http://joana-jnt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0