jag är nästa idol!

Jag måste bara få tummen ur röven och ställa upp!
De skulle aldrig tacka nej till mej!

Jag sjunger ju hellre än bra!
Men det är alltid en början.
Och inte nog med att jag sjunger som en strypt katt i duschen.
Jag är dessutom fruktansvärt snygg!!

Det där Egot blir allt lite jobbigt ibland.
Tycker ni inte det?
Hon är visserligen bra att ha men jag kanske föredrar att vara empatick framför Egotrippad.
Det är liksom två egenskaper som inte riktigt går hand i hand.
Vi väntar ut Egot helt enkelt, Egon tröttnar fort!



Nämen, titta!
Som bortblåst!

Då kan vi ju avsluta detta inlägg med att säga godnatt!
Mer givande än så här blev det tyvärr inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0