in love

Jag vet att jag gång på gång skrivet att mode inte är något för mej.
Det är det inte heller.

Men som ni säkert vet är det återigen inne att ha trasiga jeans.
Detta till min stora förskräckelse.
Jag ÄLSKAR trasiga jeans, men känner mej som någon modetönt när det helt plötsligt är modernt igen.
TÄnk om jag förväxlas med en sån hamster som är fast i hjulet, tragedi!

Trasiga jeans är något jag kommer bruka hur ute det än må bli.
Det ger liksom känslav att vara så där högstadie rebellisk.
Ja, ni vet!
Ihop med palestinasjal och skinnjacka blir det ännu bättre!

Modebloggare, jag?
OH NO!
Just my personal style!

Har dessutom hittat ett par till som inom kort, förhoppningsvis ingår i min samling


Det är kärlek för mej!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag e tvärtom,renaklädfreaket,dockinteförattfölja modet, följer min egen stil o det jag tkr om....

:-)

2009-09-09 @ 18:42:07
URL: http://joana-jnt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0