in huskvarna town

Numera är jag bosatt i Huskvarna över helgen.
Tänket vi skulle skriva en check lista.
Talet sitter för övrigt som en smäck, då vi övade i bilen på vägen hit.

Men här kommer check listan!

1. skorna = packade CHECK

2. klänning hämtad och provad CHECK

3. skaffa gelé inlägg till tuttsen INTE checked

4. öva i kyrkan INTE checked

5. raka under armarna CHECK

Det var väl ungefär det.
Tänk om jag hade glömt raka mej under armarna.
Tur att jag har minne som en elefant och kom ihåg det.
Även intimare delar är friserade.
Satsar på garderobsknull imorgon, precis som alla tärnor på film.
Sara har till och med skaffat en grabb åt mej.
Men jag återkommer om det.

Nu ska vi åka och skaffa gelé inlägg till mej eftersom mina tuttar är för små!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha mina tuttar e typ obefintliga, men jag har gått upp i vikt så har fått lite=)

hoppas ni får skitkuuul...

oo knulla på kysktoan om du får hansen vettja=)

2009-09-11 @ 12:49:03
URL: http://joana-jnt.blogspot.com/
Postat av: Christian

Du ser ut som ett troll iallafall=)

2009-09-12 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0