i´m back

Faktiskt så är det ju ganska dåligt av mej att hittills bara uppdaterat en gång idag.
Det kommer ju inte precis ge mej nån stjärnstatus.
Men faktum är att vi faktiskt gick hem till morfar för att stöka ner där istället.
Sen blev det även en långpromenad.

Kom hem för en stund sen, men har ätit mat, lagt Amber och börjat tvätta.
Men nu, älskade ni, är jag bara er för en stund!
Är väl medveten om att ni saknat mej och mina manshatande inlägg.

Den bistra sanningen är egentligen att jag är väldigt svag för karlar.
Förstår inte riktigt dragningskraften till manssläktet.
Men det är väl mänskligt.

En kille med ett fint leende, som ler emot en, det kan göra en hel dag.
Ja, till och med en hel vecka egentligen.
De där små busiga leendena, det kan få mej att vilja ta hem dom direkt.
Karlar är fan livet egentligen.
Vad vore världen utan dom?

Jag hade en ypperlig idé om något vi skulle skriva om.
It slipped my mind, though.
Kan ju hända att det återkommer framåt kvällen, och självklart delar jag med mej till er då!

Förresten var det knivslagsmål i Gränna i fredagskväll.
En 16årig kille högg en 20årig(tror jag) kille.
Förstod det dock som att det inte blev så allvarligt ändå.
Men vad fan händer?
16år...
Det är fasen tragiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0