hej igen

Det är uppenbarligen en filosofidag idag.
Med andra ord finns det risk för väldigt många inlägg idag.

Men jag kom just att tänka på en sak.

Har ni ätit ostron någon gång?
Inte jag, jag törs inte.

Men tänk han som provade först av alla.
Antingen var han inte riktigt rätt skapad, eller också jävligt modig!!
Finns ju även en möjlighet att han helt enkelt förlorade ett vad.

Hur som helst insåg de ju av någon konstig anledning att det var gott.
Fy fan.
Det räcker med att se skiten.
Jag ryser i hela kroppen.



Jag kanske också skulle testa att äta något som man ännu inte upptäckt vara en delikatess.
Frågan är vad.
Hur som helst, det var modigt att surpla i sej en sån utan att veta om man dör av det eller inte.
Han måste varit blind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0