glömde en sak

Nu blev det helt plötsligt mer inlägg, men jaja, jag bjuder på den.

Det är så här.
Skriver man något i bloggen att tex, jag hatar folk som gör si och så etc etc.
Tror ni förstår vad jag menar!?
Man riktar sej mot en större målgrupp genom att skriva "jag hatar folk".
Men är det så egentligen?
Nope, allt sånt är ALLTID riktat mot en specifik person.
Man skriver endast "jag hatar folk" för att det inte ska framgå lika tydligt.

Jag tycker faktiskt det är lite fegt att skriva saker om personer i bloggen utan att våga ta det personligen.
För där har vi ju en typisk feggrej.
"Jag menade inte dej" NEHEEE?!

Personligen skulle jag kunna sitta här och skriva otaliga saker om väldigt många personer, som dessutom skulle få dom att framstå i väldigt dålig dager.
Men jag låter bli.
Mina tankar och åsikter kring att vissa är helt jävla fucked up rent ut sagt, behåller jag för mej själv.
Ni vet nog om att jag tycker så ändå.
Ansvar och rutin, slå upp det i ordlistan!
Wikipedia eller vad som helst, men lär er!

Och för att göra som alla andra och vara precis lika töntig.
"jag hatar folk som är så oansvariga att de borde vara med i lyxfällan"

Jag vet att det inte är mitt problem.
Men när man hela tiden måste höra om detta "nästan skrytsamma" prat om problem med pengar och dylikt.
Då tröttnar jag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0