fresta mej

Alla har vi väl hört ordspråket
"älska mej mest, när jag förtjänar det minst etc etc"
Jag tycker nog mest det låter som trams.
"Fresta mej mest, när jag behöver det som minst, för då faller jag lättast"
Det är det nya!

Vi snackar alltså frestelser.

Personligen behöver jag inte inledas i frestelser, jag går så gärna själv.
Frestelser är ett bra sätt att testa sina gränser.
Vem gillar liksom inte att testa gränser?
Det är ju endast då man kan tänja på dom.
Tänja gränser kära ni, det är livet ur mitt perspektiv.

Jag älskar att göra det förbjudna.
Hade jag varit Eva i paradiset så hade jag plockat varenda äpple och hånflinat den nedrans ormen rakt i ansiktet.
Den där Gud hade jag bett köra upp något stort, jag gillar äpplen!
Tänker inte låt mej stoppas av någon som helgon förklarat sej själv!

Eftersom jag fortfarande är syndig och inte tycks kunna ändra på det, så ska jag sluta slösa tid på att försöka bli förlåten av den där "profeten".

Kom ihåg!!
Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse, är att falla för den!
Precis vad jag tänkt göra, gång på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0