12.30

Vi fortsätter med ett inlägg.

Igår var jag ju som skrivet tidigare, på den sista behandlingen innan utvärderingen.
Förklarade hur allt kändes och deras förhoppningar sjönk lika mycke som mina gjort senaste veckorna.
Den 21 Oktober ska jag iallafall träffa min läkare för att diskutera hur vi ska gå vidare, ännu en gång.
Då ska jag dessutom bli vaccinerad mot svininfluensan, hade visst inte så mycke att säga till om där.

Men att bli vaccinerad mot det kanske är bra!?
Då kan jag börja leta efter en karl utan att oroa mej för att han senare skulle visa sej vara ett svin.
Är jag vaccinerad mot svininfluensan så borde ju svinen per automatik försvinna!
Jag vet, det var dumt!

Har ett projekt på gång, igen.
Denna gången är det Amber´s rum som ska målas.
Har test målat två fläckar på väggen, en i varje färg.
Det blir kalasbra!
Har dessutom målat ena väggen i vardagrummet, resten får vänta ett tag.
Efttersom pappa ska låna hem overhead apparat från brandstation, måste jag ju måla den väggen så jag kan måla upp den mallen.
Lika bra att passa på så att han slipper låna hem den igen.

Det är vad helgen kommer ägnas åt.
Utöver lite hockey på lördag förstås.
Måste ju passa på medan Hallal inte är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0