sista juni

Vet ni hur skönt det är att få vakna av sej själv en morgon då och då?
Det har jag gjort idag, har tom duschat!
Amber sover fortfarande och jag börjar känna mej bortskämd.

Idag verkar vi inte ha lika stor tur med vädret.
Just nu skiner ju solen, men det som kommer in öster ifrån ser lite mindre trevligt ut.
Enligt yr.no ska det bli regn både idag och imorgon innan solen hittar tillbaka.
Lite regn kanske behövs, men jag skulle uppskatta om det behagade komma på natten när man ändå är inne!

Idag är det även sista juni.
Dessa sommar månader går alldeles för fort.
Men 4juli kommer resterande del av min familj hem.
Det ska bli så jävla skönt!
Som jag saknat dom dessa två veckor!

Borde nog ta och väcka det lilla  monstret nu.
Jag börjar bli rastlös.
Väntar på att min lilla Liza ska ringa.
Tillsammans ska vi per telefon lösa världsproblemen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0