seriös igen

Ja ni.
Det där gick ju som smort!
Vad ville jag ha sagt med detta?
Jo, inte för att jag egentligen tror att en massa fjortis tjejer läser min blogg.
Men OM, så vet de nu (förhoppningsvis) hur jobbiga de är när de skriver.
Vem tycker att det är kul att läsa sånt?

Men nu har jag skakat av mej fjortisen och blivit seriös igen.
Det gillar jag.

Tänkte berätta lite om min dag faktiskt.
Inte så jätte ofta jag gör det annars.

Höll på att få ett nervöst sammanbrott pga ett barn som konstant gnällde om jag inte bar på henne.
Blanda detta med för lite kortison och smärtlindring.
Oj, vad jag suckade ett tag.
Men det blev bättre, som vanligt.

Tillbringade seneftermiddagen och kvällen hos familjen Fransson i Kaxtorp.
Erkänner att det var skönt som fan att åka ut på landet.
Amber och Sandra skulle bada.
Vilket Amber inte uppskattade så värst mycke.
21grader kanske är för kallt?
Ja, jag hade inte badat, badkruka som jag är.
Nej, jag hade det gott i solstolen med kaffe och cigg!

Nu sover Amber.
Jag har vikt tvätt.
Lagat mat.

Just nu funderar jag starkt på lite kaffe.
Men det är fortfarande i funderingsstadiet.

Efter överläggande med Emma kom vi fram till att jag ska skriva en kontaktannons i bloggen.
Det blir nästa gång.
Vilket säkerligen sker ikväll.
Nu kommer det fram om man är kräsen eller inte.

Kommentarer
Postat av: Helene

Men Ia, du är väl inge badkruka? Jag har minsann badet med dig, redan i April om jag inte minns fel! :)

2009-06-24 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0