Nude in my bed! Mobilt igen!

Ska snart få bärbar dator och mobilt bredband, då är det slut med dessa jobbigt inlägg. Idag har jag faktiskt både städat och tränat, ganska skönt att jag får börja träna igen. Ska ta det lite lugnt i början dock. Ska även sluta med kortison nu, börjar trappa ner det imorgon, så snart hoppas jag på att vara fri från alla denna vätska jag har i kroppen! Funderat mycke idag, finns för tillfället en människa jag irriterar mej lite för mycke på! Och för dennes intresse, nu har allt blivit mer medvetet bara för att, så ges intrycket av flört från och med nu, så är det så, det är meningen! Och jag får det jag vill ha, tro mej! Folk som tror sej veta, suck! Imorgon ska ju vädret som sagt vända och vara fint hela veckan, hoppas på detta under! Jag har saknat min bikini och sololja. Så är det så fint imorgon som det skulle vara, då ska jag och Amber till hamnen och äta glass! Ska dessutom passa på att umgås med crille o cicci eftersom de åker till grekland nästa lördag. Har ju förresten inte skrivit något om igår, angelica va ju här:) vi åt rökt sik och hällde i oss massa vin, det var en bra kväll! Vi tog visst en massa roliga bilder också! Oj oj oj... Kollade på lite tokiga cyklister också, och idag på morgonen åt vi finfrukost! Ne, det går fan inte detta, försöker tänka på annat men kan inte sluta vara irriterad! Hur som helst, det var några här förut och köpte gamla vagnen, skönt att bli av med den! Måste nog försöka sova lite nu, eller hoppas på att man får nåt trevligt sms snart;) haha.. Seriöst, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0