njuter av tystnaden

Nu har Amber äntligen gått och lagt sej.
Efter att hon gnällt konstant hela dagen är detta väldigt skönt.
Så nu sitter jag återigen här, med datorn i knät.
Fast utan kaffe.
Och fortfarande ingen karl.
Illa.

Är trött som en gnu, men ska faktiskt ta tag i den där städningen nu.
Så är det gjort sen, så slipper jag ha dåligt samvete för att jag är ute resten av veckan.

Hur som haver.
Tog en sväng hem till min käre far.
Fick middagen serverad, precis som jag hoppades på.
Kollade på speedway, hade gärna kollat klart.
Synd de envisas med att visa elitserien på canal+.
Men jag hade ändå inte haft tålamod till det, de fick strömavbrott hela tiden.
Så risken är ju att jag hade slängt ut TVn genom fönstret.

Kanske skulle ta en tisdag kväll i Motala snart!?
Det är ju faktiskt ganska trevligt.

Måste ha kaffe och rök nu.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0