muller

Nu har precis åskan dragit förbi.
Den gjorde sej verkligen hörd!
Det  var nog längesen det åskade så pass som det gjorde nu.
Två gånger kände jag hur det vibrerade under mina fötter.
Så frågan är om inte blixten slog ner i berget!?

Hur som helst.
Skönt att åskan behagade komma.
Nu kanske det går andas normalt igen i några dagar om supervärmen håller i sej.
Det luktar så gott nu!
Finns det något bättre än lukten av sommar regn?

Amber tar en powernap.
Ska nog ta och väcka henne  nu så hon somnar om 1.5 timme.

För intresserade så ska vi tvätta imorgon.
På torsdag blir det nog en sväng till Sommen och hälsa på Natta och Flizan!

För övrigt blev jag förlängt sjukskriven idag.
De tyckte även att jag ska börja med kortison igen så det slutar göra så jävla ont.

Frågan är ju vad man föredrar.
Smärta eller svullen som en melon med vätska i benen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0