Mitt livs händelse

Det ringde på dörren.
Vem kunde det vara?

Med bestämda steg gick jag mot dörren.
Irriterad.
Vem störde mej mitt i mitt avslappnande skumbad?

Men där stod han!
Precis framför mej.
Med sitt blonda hår och blå ögon.
Detta himmelska leende som får hela Arktis att smälta.

Han drog mej tätt intill sej och kysste mej varsamt.
Min kropp skälvde av längtan.
De privata regionerna pulserade!
Det kändes som om jag var i himmelen!

Det var jag nog också just då.
Sen vaknade jag...

Frågan som ständigt återkommit hela dagen.
Vad drömde jag inatt?

Hela min kropp värker.
Känns som att jag tillbringat senaste dygnet på ett aerobicspass.
Så är ju inte fallet.

Men vad kan jag drömt som gett mej denna träningsvärk?
Jag vaknade upp lycklig och lättad.
Kändes som en stor sten lyfts från mina axlar.
Men varför denna värk?

Nej. nån konstig dröm har jag nog haft.
Hade ju varit bättre om det fanns nån där när man vaknade så att man haft ut något av träningsvärken.

Kan någon lista ut vad jag drömt?
Dessutom låg jag på tvären i sängen med huvet åt fel håll!

Mystiskt va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0