jag kan inte

Jag kan verkligen inte hålla mej borta härifrån när jag är hemma.
Har fortfarande inte kommit ut eftersom Amber fortfarande sover.
Men snart så borde hon vakna, annars kommer jag vara så fräck och väcka henne!

Måste ju hålla mej brun.
Kan ju inte låta gottegrisarna komma hem från Grekland och vara brunare än mej!
Det går ju inte.
Måste helt enkelt ta en heldag på sjön snart!
Då blir man brun.

Enligt mitt horoskop för dagen så kommer jag bli kär!?
Vet inte om jag gillar det.

Citerar
"Pengar; Nu kan du få till ett erbjudande som passar dej.
Kärlek; Är du singel, möter du någon, kanske en känd person.
Arbete; Du samarbetar otroligt bra med en viss kollega"

Det kan ju faktiskt stämma.
Har ju fått till ett erbjudande som passar mej utmärkt, fast har fortfarande inte bestämt mej och är för tillfället inte sugen på att åka till Stockholm.
Okej, kär står det ju faktiskt inte, men att jag ska möta någon!?
Spännande, en kändis.
Var är Björn Melin när man behöver honom?
Han är ju både snygg och känd.
Lägg till en hockeyrumpa och det blir ren perfektion!
Ja, och den där kollegan jag samarbetar så bra med!?
Kan ju vara Amber, men eftersom jag är sjukskriven kanske det är min läkare?!
Vi har ett ypperligt samarbete.
Och med tanke på att min sjukskrivning snart går ut så måste vi ju samarbeta lite till eftersom han måste förlänga den.

Hur skönt det än skulle vara att börja jobba igen, så orkar jag inte för tillfället.
Speciellt inte då denna outhärdliga smärta börjar återkomma.
Det enda kortioson intag jag har nu är en halv varje morgon.
Väldig skillnad eftersom jag blev itvingad 9st ett tag.

Bara för att påpeka så skriver jag att jag lyssnar på Fields of gold.
Som vanligt.

För att jävlas lite med mode bloggar.
Här kommer
*trumvirvel*
DAGENS OUTFIT
Randig, färgglad bikini från SOC

För mer kläder än så behöver man väl inte ha på sej dessa dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0