Hrrm..

Hörde här om dagen från min kusin att Kenny Jönsson lägger av med hockeyn och öppnar en biltvätt för att hans pappa ska få ett jobb.
Det stämmer, www.sportbladet.se
Johan Halvardsson kommer även han att sluta nu pga sin återkommande knäskada.
Du kommer vara saknad!
Andreas Jämtin ska upp i rätten i Gävle angående bråket med den där Brynäs gubben, Sundlöv!?
Hoppas han klarar sej
Jämtin kommer alltid vara VÅRAT svin!
Är dessutom nyfiken på vem som kommer ersätta Mikko Luoma!?

Visst längtar jag till säsongstart men nog om hockey nu.

Greta har hittat hem igen, märker redan skillnad nu när kortisonet ska väck.
Har ont och ömmar hela tiden.
Vätskan och svullnade har inte försvunnit än, men det går åt rätt håll.

Vi har nu ätit jävligt gott grillat!
Pappa var sist att gå härifrån så nu är jag ensam igen.
Amber sover.
Middagen avslutades med ett familjegräl.
Och nej, jag anser inte att jag hade fel!!

Imorgon blev det plötsligt möjligt att det blir Tranås trots allt.
Pappa erbjöd sej eventuellt att ta Amber.
Det skulle vara nice!
Vi får se om vädret vänder eller inte.

Funderar på en grogg till, men inte så där supermotiverande att dricka grogg ensam.
Medan lillebror va här så gick det ju bra.
Vi drack grogg:)
Tror han var lite orolig att pappa skulle se det.
Hemma hos mej bjuder jag vem jag vill på grogg!

Nu ska vi byta samtalsämne igen.

Kroppsbehåring
Personligen föredrar jag rakade killar.
En kille ska ha hår på benen men ingen annanstans.
Hår på bröstet är inte manligt!
Fler killar borde testa vax, det funkar nog bra!
Hår under armarna!?
Folk säger att det är äckligt med tjejer som har hår under armarna,
jag tycker faktiskt det är lika äckligt med kille som har en buske under varje arm.

Jag lovar att nån gång ska jag skriva ett inlägg precis likadant som de flesta "småtjejer"
detaljerat berätta om vad jag gjort under dagen, vad jag ätit och hur mycke balsam jag använde under duschen!
Måste motivera mej lite inför detta först.

Skriver in ett "ia citat" från dagen
Jag orkar en timme åt gången, men inte en gång i timmen


Kommentarer
Postat av: Mr A.B

tur för mig att jag är renrakad..

2009-06-19 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0