Har storleken betydelse?

Börjar få in flytet här nu, bäst att fortsätta så jag hinner ta upp alla ämnen innan jag tappar suget.

Varje killes största dilemma.
Har säkert inte rätt i att storleken betyder mest för en kille.
Men killar tycks tro att det är vad som betyder mest för tjejer.

Ofta har man sagt till killar att
"storleken är inte allt, det spelar inte så stor roll"
man får till svar
"det säger du bara"

Nja, jag gillar att vara ärlig, ibland går det till och med till överdrift, tyvärr.
MEN...
I denna frågan kan det ju vara bra med ärlighet.
Man vet ju aldrig ifall  någon manlig varelse läser detta.

För min del har inte storleken betydelse.
Eller jo, till viss del självklart.
Är den så liten så det inte känns nåt så är det ju inte så lattjo.
Har dock aldrig varit med om detta.
Tror för övrigt inte att killar behöver oroa sej för att den är för liten i första taget.

Storleken har ju i vissa fall betydelse får jag väl lov att erkänna.
Fan vad jag ljuger hela tiden.
Jo, den har betydelse.
Om den är för stor!!
Hur vet man att den är för stor?
Den är för stor om man får den långt upp i livmodern.
Detta är inte skönt.

Om killar bara visste hur satans ont det gör!

Nej, tror mer på att det viktigaste är att killen i fråga vet vad han gör.
Kan han sin sak så har inte storleken så stor betydelse.

Vilka himla intressanta ämnen jag skriver om egentligen.
Nästa gång kanske vi skulle ta upp silikoninlägg.
Nej, skämt åsido.

Ia´s I-lands problem fortsätter vi att skriva om.

Vi drar alltså slutsatsen som följande.
Skulle man nån gång råka få till det med någon som har för liten,
då kan man ju alltid låtsas!!
Får man till med någon som har för stor,
ja då känns det som hela maginnehållet sitter uppe i bröstkorgen.

Man ska hela enkelt inte oroa sej för petitesser

Kommentarer
Postat av: Angelica

små kukar är fan inte spännande,, en grov kuk är allt jag begär.. mmm en sån där med ett välsvarvat ollon. Ia kommer du ihåg när jag bloggade om hur man deep-throtar för att lära dig? nåå hur gick det?

2009-06-22 @ 23:50:58
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0