Feber och sömnlös natt

Precis som rubriken säger.
Amber har feber och jag har fått vara vaken halva natten.
Kanske har hon solsting?
Vet inte om de får feber av detta fenomen!?
Men det kan ju vara så.

Nu sover hon.
Och har så gjort ett tag nu.
Vill helst att hon vaknar så att vi kan gå ut.
Sägs ju att frisk luft är bra mot feber.
Glass i hamnen botar nog?!

Den här dagen kommer nog bli lång och tråkig.
För tillfället är jag pigg dock, men tröttheten brukar ju komma ikapp.

I förebyggande syfte hinkar jag i mej kaffe.
Sitter och lyssnar på we built this city on rock and roll.
Starship heter dom va?
Bra låt hur som helst, sen får gruppen heta vad de vill.

Har hittat skivan med bilder jag letat efter ett tag.
Så Liza, nu kan du få se dom;)
Nice as hell!

Fick en bild på lille Wilgott förut, så stavas det!
Han var så himla söt!!!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0