Dissa Linköping HC

Fröken började sitt nya jobb på en skola i Linköping.
För att ställa sej in hos klassen berättade hon att hon var LHC supporter,
och tyckte klassen skulle räcka upp handen om de också var det.
Alla räckte upp handen, utom en liten flicka.
Fröken kollade på flickan och frågade:
-Lisa, varför räcker inte du upp handen?
Lisa svarade:
-Därför att jag är inte en LHC supporter.
Fröken blev chockad av att höra detta och frågade:
-Men om du inte är LHC supporter, vad är du då?
-Jag är HV supporter, och en stolt sådan, svarade Lisa.
Fröken kunde knappt tro sin öron.
-Men Lisa, varför är du HV supporter?
-Jo, för att min mamma och pappa är från Huskvarna, och de är HV supportrar båda två!
Fröken började bli lite irriterad, spände ögonen i Lisa och sa:
-Men det är ingen anledning att vara HV supporter, man måste inte tycka som sina föräldrar.
Tänk om din pappa var en knarklangare, din mamma prostituerad och din bror en biltjuv.
Vad hade du varit då?
Lisa log försiktigt och svarade:
-Ja, då hade jag ju varit LHC supporter!



HAHA!!!

Jag saknar hockeyn!
Men sommaren går ju tyvärr alltid fort.
Så nu är det snart premiär match igen!

För övrigt spelar de träningsmatch 13 september mot inga mindre än just Linköping.
Vi ses där!

Alla gör vi misstag, men vem fan skapade LHC?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0