Dålig uppdatering

Känns som man haft mycke att göra helt plötsligt, så har inte haft en tanke på bloggen faktiskt. Nu är de genom mobilen, så det blir som det blir. På fredag fyller Amber 1år, tiden går fort. För övrigt har ja fått så där ont igen! Börjar tröttna nu, men för första gången på väldigt länge känner jag nåt annat än smärta i magen. Jag är kär helt enkelt! En väldigt söt karl har stövlat in i mitt liv! Väldigt mysigt! Så vi får se vart det leder, hoppas på det bästa helt enkelt! Nu är sommaren äntligen här också, finns inget bättre än att gå runt i bikini. Vet inte vad mer jag ska skriva?! Ska fundera ett tag så återkommer jag

Kommentarer
Postat av: Liza

Hihi, jag vill va brudtärna på ert böllop :P för va ju faktiskt jag som sett te att du är pirrig i magen =) duktiga Liza =)=)

2009-06-03 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0