blir så trött!

Ni är så himla tråkiga så jag finner inte ord för det!
Inget ord är tillräckligt bra för att beskriva er!

För ett tag sen skrev jag ju ett inlägg till mina vänner.
En del nämnda och en del icke nämnda.
Detta är också till er, en del av er!

Men tar ni åt er så kanske det är meningen!

Jag har alltid trott att riktig vänskap var villkorslös,
eller åtminstone på lika villkor.
Men inte.
Jag har aldrig något att säga till om.
Jag ska bara ställa upp och finnas där när det passar er!
Jag tänker inte gå med på detta!

Så fort ni blir ensamma och har tråkigt.
Om pojkvännen/flickvännen inte är hemma.
Då duger jag!

Jag tänker inte finnas till hands när ni inte har någon annan,
om jag inte kan finnas när andra finns omkring.

Kan man inte mötas halvvägs så är jag hellre utan socialt umgänge.
Då kan jag umgås med min unge varenda dag.
Henne vet jag iallafall vart jag har.

Och om det är hon som är problemet för er,
vilket det verkar vara för vissa.
Så kan ni dra åt H-vete!!!

Kan ta ett exempel.
Skulle umgås med en "kompis" om vi nu kan kalla det för kompis, häromdagen.
Men då var den personen tvungen att jobba.
Vilket det kom fram att den inte gjorde.
Men att ljuga på det sättet bara för jag inte har barnvakt för att den personen hellre går ut och festar?
Hade den sagt som det var hade jag inte brytt mej.

Ljug på ni!
Men jag kanske inte har tid med er förrän nästa år!!
Så från och med nu heter det att man ska behandla andra som dom behandlar dej!
Det är nu jag slutar vara snäll!
Och nej, jag är ingen bitter människa!
Blir bara så jävla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0