Är förspel överskattat?

Mys, smek och pill innan man får komma till?
Tjänar det verkligen något till?
Är det mest frustrerande?

Är det sant att tjejer behöver förspel?
Eller att killar klarar sej utan?

Visst kan det vara mysigt att nån gång ligga och ta lite på varann.
Men personligen tycker jag lusten försvinner ju längre tid förspelet pågår.
Man funderar ständigt på om han inte pillat klart snart.

Har hört många killar säga att förspelet är till för att tjejen ska komma.
Men kommer man så är man inte så sugen på att fortsätta.
Nja, då blir man ju pömsen och vill helst vända sej om och somna!

Varför händer det inte oftare att man bara sliter av varann kläderna innanför dörren?
Varför har man alltid sex i sängen när det är dags att sova?
Det är ju ingen sport i det hela.
Spänningen försvinner.

Det är ju sånt man tänder på.
Inte det där goset innan.
Jag klarar mej utan förspel.
Får jag bara lite spänning.
Tanken på att någon kan komma ökar spänningen och viljan.
Det kittlar i magen och man måste liksom skynda sej.

Nu är säkert inte alla som jag, det finns säkert de som föredrar förspel framför det andra.
Håll er från mej bara!

Slutsatsen blir att förspel till 95% är överskattat.
I resterande 5% av fallen kan det väl vara mysigt, en liten stund!
Men det bästa är och kommer alltid vara "PANG PÅ"

Vad tycker ni, förspel eller inte?



Det här hade jag ställt på helt klart!!

Kommentarer
Postat av: Elin

håller med dig!! lite action ska det vara!! :)

2009-06-27 @ 18:34:05
Postat av: Sonny

Allt beror på...Förspelet för mig börjar inte just när man har ska ha sexet utan det börjar så långt innan med allt annat...

Dom små smekningarna, små sms och vetskapen om vad som komma skall. Sen om sexet resulterar i en påsättning mot diskbänken, eller i sängen spelar inte någon större roll.

2009-06-28 @ 19:37:37
URL: http://rusky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0