Ännu ett rörigt mobilinlägg

Idag är det torsdag och i vanliga fall skulle det varit mammagrupp idag. Inte då, de hade utbildning idag så våran avslutning är på måndag. Frågan är om man kan gå då?! Fick iallafall ett trevligt samtal från min älskade angelica som fått för sej att springa från sin pappa till gränna, vilket är dryga 13km. Ja det dröjde inte två timmar innan hon klev in genom dörren här. Det var väldigt skönt att se dej igen! Den finaste människan i mitt liv, i stort sett! Nu kom jag och Amber hem från pappa för en stund sen, han bjöd på pannkakor också. Har bränt en ny skiva som jag lyssnar genom nu. Har även fått för mej att testa på yoga, folk säger ju att man ska må så himla bra av det så varför inte testa. Så det har jag laddat ner nåt hos pappa, yoga för nybörjare. Imorgon är det vättern runt, och kvällen ska avnjutas med min bättre hälft, en rökt sik och massa gott vin! Ska med andra ord få lyx skeda imorgon natt! Köpte ny vagn igår till Amber, det blev en rosasvart emmaljunga, tror hon gillar den, det gör iallafall ja. Himla skillnad på att va ute och gå, så nu hoppas jag bara att vi blir av med den andra snabbt. Mitt kaffe börjar ta slut nu, så jag avrundar detta, tar en påfyllning och hittar på något annat att göra! Chip o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0