värmebölja

Nu har vi kommit hem efter en dag ute i det fria.
Men nedrans, vad slut man blir i kroppen när det är så här varmt!
Det går inte i många knop.

Var även hemma hos morfar och åt mat, så då slapp jag fundera över det.
Terroristen har nu lagt sej, somnade för övrigt som en stock.
Varför säger man "sover som en stock"?

Imorgon är det hamnens dag.
Då kommer Elin och Julia om inget inträffar.
Det ska bli hur kul som helst!

Fick dessutom mitt nya läkarintyg om sjukskrivning idag.
Denna gången blev det juli ut, så vi får väl se i slutet av månaden hur det ser ut.

Nu är det bara en dag kvar, sen ska jag vara barnledig lör-sön.
Lovar att detta ska bli hur skönt som helst!
Rickard behövde ju dessutom öva hörde jag talas om.

Funderar på dagens i-lands problem (ia-problem)
så det kommer komma upp strax, det får ni inte missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0