trasig

Nu kommer ett erkännande.
Hur många gånger hart jag skrivit att jag aldrig blir bakfull?
Idag är jag nog LITE bakfull.
Skakar fortfarande som ett asplöv.

Det värsta är att jag måste måla klart sovrummet.
Maskeringstejpen tog slut.
Hur ska det gå med skakiga händer?
Det får gå helt enkelt.

Sitter just nu och inviger min nya kaffekopp innan jag tar tag i detta.

Idag har det blivit en shoppingtur till Tranås.
Så nu är vi redo för partajet på Lördag.
Imorgon ska jag göra min första smörgåstårta någonsin.
Men den kommer bli skitgod hur som helst.
Det är ju jag som gör den.
Då kan det inte bli fel.

Men jag undrar fortfarande vad fan som hände igår.
Kan någon tala om för mej vad vi gjorde?
Eller varför jag har ont i hela kroppen och otaliga blåmärken här och var!?
För jag minns att jag inte tillhörde den skaran som klättrade i palmerna.
Men vad har jag gjort!?

Motiverar mej för dagens i-lands problem.
Det kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0