töttis

Börjar bli skapligt trött nu.
Borde väl gått och lagt mej för längesen egentligen.
Men som sagt.
Dåligt omdöme...

Jag är så himla duktig på att sitta uppe till mitt i natten och göra absolut ingenting.
Men Elin, jag har kommit en liten bit på väg med din tatuering.
Så nåt har jag ju åstadkommit.

Det börjar luta mer och mer åt att läsa klart den där el läran.
Blir mer sugen ju mer jag tänker på det.
Dock har jag lite ångest inför matte c.
Har väl iofs aldrig haft några problem med matte.
Men den boken gjorde mej lätt yr.

Ska fundera vidare på det där.
Som läget är nu kan jag ju inte börja skolan igen ändå eftersom jag är sjukskriven.
På tal om det.
Har fortfarande inte fått nån kallelse till doktorn nästa vecka.
Vill ju kunna åka till Gotland egentligen på måndag.
Hoppas jag får tid på ryhov på måndag förmiddag med andra ord.
Undrar lite hur domen lyder.
Operation eller ändrar medicinering!?

Nu ska vi väga fördelar mot nackdelar.
Kommer snart visa resultat av mitt dåliga omdöme.
Men imorgon kör vi på ödmjukheten istället,
Den klär mej minst lika bra.


Kommentarer
Postat av: elin

2009-07-18 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0