torsdag "morgon"

Idag tog vi uppenbarligen sovmorgon.
Klockan är nu snart 12 och vi har precis ätit frukost och utfört diverse andra morgonrutiner.
Om 52 timmar landar Crille och Cicci i Sverige.
Det är nu nedräkningen börjar.

Vi ska snart packa ihop våra grejer och bege oss ut i solen.
Måste bara skriva lite här först, eftersom det har blivit en dålig vana att göra det på "morgonen".

Idag ska jag för övrigt bränna en ny skiva.
Finns ju inget som helst syfte att ha 9 skivor man lyssnar på dagligen med några låtar på varje som  är bra.
Det ultimata är ju att ha alla dessa låtar på en och samma skiva.
Idag är jag dissat både Ledin och Nickelback.
Dunkar för tillfället Linkin Park.

Dagens andra uppgift blir att gå hem till pappa och blinka med ögonen.
Försöka få honom att inse att vi MÅSTE äta stuvad potatis och isterband inom kort.
För han ska ju inte tro att jag står hemma och lagar det ensam.

Imorgon är det fredag.
Då fick jag erbjudande om att följa med på räkfrossa på Visingsö.
Ska fundera på den.

Nu tog Linkin Park slut och låten som kom efter var inget mindre än en cover på summer of ´69.
Där har vi varje sommars bästa låt!

Mycke musik prat det blivit på sistone.
Insåg precis att Simple plan inte finns tillgängligt på någon skiva och detta måste lösas omgående.
IPRED-lagen kan kyssa mej nånstans.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0