tillbaka i rätt kommun

Nu är man åter hemkommen.
Barn har jag också med mej.
Hon har precis sovit middag så nu är det fart igen.

Kan väl säga som så här.
Gårdagen(läs kvällen) blev mycke lyckad om jag får säga det själv.
Men efter ett samtal med Elin visade det sej att jag har nog minsann en och annan minneslucka.
För enligt henne kom jag ihop mej med nån gammal gubbe.
Hade visst varit väldigt orädglig mot honom.

Men vad betyder det?
Vilda västern förstås!

Just nu är det tvätt som gäller.
Samtidigt som man ska sitta i Ambers tält och kasta bollar.
Jag börjar bli för gammal för detta.

Men ikväll kommer ni kunna läsa dagens i.lands problem igen.
Förstår ju att ni saknar det!
Det är visst mitt ego som talar igen.
Kommer även ett inlägg om mitt legendariska drömhus.
Legendariskt vet i fan visserligen.
Men för mej är det ett slott.
Jag ska ha det en vacker dag.
Missa inte det.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var rättare sagt en kille i min ålder som är känd för misshandel, stöld, droger osv :D

ingen som man direkt tjafsar med så att säga ;)

2009-07-23 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0