the grande finale

Här bjuder jag på dagens sista inlägg.
I detta ska vi ta upp väldigt oväsentliga saker såsom att jag har ätit 6 glassar.
Eller hur en liten tråd kan få glödlampan att lysa.
Men viktigast av allt ska vi skämmas.

Så vi börjar väl med glassen.
Det är fruktansvärt gott.
Mini twister dessutom.
Så om min lillasyster läser detta kan jag informera om att glassen börjar ta slut.
Dags att snuva GB på lite mer med andra ord.

Det där med glödlampan hoppar vi över.
Jag är ju som sagt ingen forskare.
Endast filosof.
Enbart när jag filosoferar ser jag en lösning på världens alla problem!

Så då återstår bara skammen.
Skam den som ger sej.
Men jo.
Har diskuterat med min bättre hälft nu.
På onsdag blir det Tranås IGEN.
Jag har ju lite att ta igen eftersom jag fick tillbringa helgen på sjukan.
Massa dåligt omdöme som bara väntar på att få komma ut.
Hornen börjar knaka i pannan på mej!
Ojojoj...
Vad ska vi ta oss till!?

Bus i massor på onsdag med andra ord.
Det blir ju hel lattjo!

Men nu är det så här.
Jag börjar känna mej mänsklig igen!
WIIHUUU!

Jag la ner det där förut.
Och gick vidare.
Det funkade.
Känner ingenting!!!!!
Tänk om man kunde göra så varje gång det gör lite ont!?
Ska testa och se nästa gång med.

Nja.
Men jag har ju faktiskt funderat på om jag ska gå och sova lite grann.
Imorgon blir jag ju barnledig igen, till på torsdag.
Frågan är ju vad man ska göra hela dagen/kvällen imorgon!?
Hmmm...
Det tåls att fundera på.

Ska erkänna en fånig sak för er.
Jag lyssnar på Jimmy Jansson just nu.
Men seriöst så tycker jag faktiskt han är ganska bra!
Status till mej för det erkännandet.

Snart får man dessutom börja med kräft fisket.
Oh shit att jag längtar!
Fy tusan vad gott!
Sen ska vi ställa till med en sjudundrans kräftskiva.
Man måste äta tills man storknar!

Ska ta en rökpaus nu innan sängdags.

Och jo..
Jag slutar när du ber mej sluta.
Annars är jag här för att stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0