tarvligt

Att klockan är nästan 20.00 utan att jag har uppdaterat en enda gång.
Vi får nog ta och ändra på detta nu.
Nu blir det stor bloggande.

Vad dagen har erbjudit ska jag gladeligen tala om.
Vi började med en välbehövlig sovmorgon.
Till klockan elva, utan att ens skämmas!
Skam har jag ingen i kroppen!

Vi hann inte ens äta upp frukosten innan Amanda, Tobbe, Alex och Leo kom och hälsade på.
Sen  var det dags för årets gränna bo.
Som iår blev någon som så vitt jag kan minnas hette Claes Stråth.
Inte en aning dock vem han är.

Har inte varit mänsklig idag heller.
Så hela dagen har tillbringats med familjen Gunnarsson/Koppetsch.

Imorgon kommer Ante och hämtar Amber.
Kan vara nyttigt för dom att träffas lite.

Kommer en ny uppdatering inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0