skärpning

Nu är det ju faktiskt inte så sent som det brukar vara.
Verkligen duktigt av mej.

Kan ju inte hålla på så här längre.
Måste ju skärpa till mej lite.

Hur som helst.
Amber sover middag nu.
Jag har engagerat mej i att ta bort all maskeringstejp kring listerna.
Ska lämna Amber hos hennes morbro sen.
Då ska jag ta tag i resten så det blir klart nån gång.

Fick en väldigt bra idé av en person häromdagen.
Denna idé kommer hjälpa mej att öka mina chanser att bli årets gränna bo nästa år.
Dock innefattar denna idé något väldigt dumt.
Så tyvärr kan jag inte skriva om det.
Men nästa år är det jag som får ett päron!
Det kan ni ta och skriva upp!

Nu får det bli lite kaffe.
Känns som min renovering är smått kommunal.
Tar bort en tejpbit, sen blir det kaffe innan jag tar bort nästa.
Fint ska det vara!

Ska äga mina funderingar åt vilket rum som ska målas härnäst.

Chip o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0