sentimental like always

Fick en släng av sentimentalitet idag IGEN!
Man kan aldrig förklara nog många gånger för sina vänner vad de betyder för en.
Dock är jag lite tarvlig på att visa känslor och prata öppet om dom.
Därför tillängnar jag ett till inlägg till de 3 människor som står mej närmast just nu.

Angelica
Liza
Elin

Ska förklara på ett bra sätt vad ni betyder.
Det är dags att vara ärlig på hög nivå.
Tvivla aldrig på detta!

Min själ vänder sej ut och in när ni inte är nära mej.
Jag var blind, men ni har fått mej att se.
Jag har börjat tro igen.
Jag har äntligen lärt mej att ha någon inpå livet.
Låta er se den sidan av mej som ingen annan vill eller kommer se.
Om ni någonsin skulle gå vilse,
skulle jag leta efter er över hela världen, för alltid.
Jag skulle slåss för er.
Jag skulle ljuga mej blå.
Ge mitt liv för er.
Tiden går fortare än jag hinner med.
Jag ångrar att jag inte lägger mer tid på er.
Jag ångrar allt jag aldrig berättat.
Jag håller ett stadigt tag om er, med båda mina händer.
Om ni blir sårade, så håller jag era händer till smärtan försvinner.
Jag behöver er lika mycke som en skadad soldat behöver vård!
Jag kommer aldrig låta er falla!
Ni är som luft för mej!

Me Love You Long Time!!



Kommentarer
Postat av: Liza

Min älskade ängel... du å amber ligger mej nära hjärtat dag som natt <3

2009-07-09 @ 12:25:18
Postat av: Elin

naw.. :´) du betyder MYCKET för mig ska du veta!! det är svårt att hitta fina vänner som du!! love u!

2009-07-09 @ 21:56:28
Postat av: Angelica

nu gråter jag :( jag är en sentimental jävel.. Fina lilla du. På måndag kommer jag!!!!

2009-07-10 @ 16:48:23
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0