så kan det va..

Min indian kompis har däckat.
Det är uppenbarligen jobbigt att jaga björn.
Men jag klagar inte.
Så kul är det ju inte att sitta i ett tält och kasta bollar i en timme.

Får väl börja med att tala om att jag inte har dåligt omdöme idag.
Idag är jag ödmjuk.
Med andra ord är jag snäll.
Frågan är ju om ödmjukhet är en bra eller dålig egenskap?!
Vad tror ni?

Dåliga egenskaper har jag gott om har jag hört.
Men jag är måttligt trött på folk som inte accepterar mej som jag är.
Jag tänker fortfarande inte ändra på mej för någons skull.
Ta mej som jag är!

Har planer på att måla om här hemma.
Gillar inte riktigt de fula tapeterna.

Igår fick jag för mej att jag skulle rita lite.
Det är ju en sak som tar upp mycke tid och det är väldigt skönt att tappa tidsuppfattningen.

Jag försökte ju iallafall öva upp mina skills..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0