rattfylla och sommarstatt

Nej det är inte så illa som det låter.
Rattfull innbär bara att jag styrde båten smått onykter igår.
Sommarstatt gjorde mej en erfarenhet rikare.

Jag inser dessutom bara mer och mer, att Tranås...
Där snackar man fan bara massa jävla skit.
Det verkar ju inte vara många som kan glädjas för någon annans skull.
Svartsjuka är en dålig egenskap.
Och det är inget jag planerat att smittas av.

Egentligen skulle jag väl kunna skriva hur mycke som helst om gårdagen.
Den var mycke bra.
Kvällen var mycke trevlig och natten ska vi inte tala om.
Blanda det med dåligt omdöme och bättre kan det knappast bli.

Men just enbart för att Tranås är så knasigt så skriver jag inte vad jag gjort.
Det spelar ju ingen roll vad man skriver ändå.
Alla snackar ju iallafall.
Så ni får helt enkelt dra era egna slutsatser.

För tillfället är det som så att jag sitter hemma hos frugan och dricker det efterlängtade kaffet.
Hon är ute och går med hunden.
Snart ska vi gå och äta frukost.
Sen ska jag väl ta och åka hem kanske!?
Jag som har tvätt tid och allt.

På lördag är vi på´t igen.
Visingsisland here we come!

Undra om min alldeles egna, nya, fina dator har kommit idag!?
Får ta och ringa pappsen!

För övrigt.
Har ni nånsin hört detta
"Du säger att du älskar regnet, men när regnet kommer stänger du ditt fönster"
Tänkte påpeka att,
Jag stänger aldrig mina fönster bara för att det regnar.
Läser man mellan raderna här så kan man tolka detta på flera olika sätt.

Eller så är jag ärlig och säger vad jag menar rakt ut.
Jag skiter i vad folk säger, ni kan snacka på.
Jag skaffar mej min egen uppfattning.
Så här långt är allt ni säger bara lögner!!!!!!!

Nehe ni gott folk.
Kyckling baguette it is!
Nice as hell..

Förhoppningsvis uppdaterar jag senare på min egen dator!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0