oj oj oj...

Dagen börjar ta slut.
I vanlig ordning.
Tur är väl det.

Vad har jag lyckats åstadkomma idag?

Det ska jag tala om för er.
Jag har bäddat klart min säng som jag inte hann klart i fredags.
Så nu är det bara att lägga sej.
Inget är väl som en renbäddad säng!?

Bror min gick precis.
Han har fått ta hand om Amber idag.
Han la henne till och med för en stund sen.
Tur man har en familj!
Han till och med serverade kaffe!

Men nu ska de tyvärr åka till Gotland nästan en vecka,
Jag är ju inte kapabel till att följa med.
Kan ju inte ens gå upprätt.
Hur ska detta sluta?

En sak är säker iallafall.
Jag ska börja spara sjukhusbanden på armen som alla sparar sina festivalband.
Sen kan vi ju snacka status!

Det är såna här dagar, när det gör så här ont.
Som jag önskar att jag fortfarande bodde i Tranås.
Tänk om jag hade Liza som granne.
Då kunde vi sitta här och sympatisera ihop.

Men va tusan.
Det finns ju telefon.
Erkänner att jag och Liza för tillfället har en mycke oseriös MEN givande sms konversation!
Fast handligen lämnar jag åt er fantasi.

Sanningen förtäljer även en annan femma.
Men även den femman får ni fantisera ihop.

Mycke fantasi idag.
Jag är en jävel på fantasier!

För att få det du vill ha.
Är du då villig att göra allt?
Det är jag!


Kommentarer
Postat av: Liza

Hade du vart min granne hade ja vart hos dej dag som natt just nu... busat, matat, gullat å till å med bytt bajs blöja på Amber... =) Gillar verkligen inte läget som de är just nu att ja sitter i tranås ett antal mil bort från Gränna å veta att du har så ont...



Självklart hade ja gjort allt ja kunnat för dej med min ängel... jag vill verkligen inte att du ska ha så ont...



Älskar dej av hela mitt hjärta å du har verkligen fått mej att le många gånger ja vart så ledsen så nu är de min tur att verkligen finnas där för dej..



Puss Puss

2009-07-20 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0