mmm marabou

Ungefär sån är käslan av att ha lyckats!
Total tillfredställelse.

Sitter nu och avnjuter en välbehövlig lunch.
Bestående av fiskpinnar och pätamos.
Sjönk till och med så lågt att det blev pulvermos.
Upptäckte till min förskräckelse att det fortfarande inte går köpa mospotatis.
Får man mos abstinens så duger det väl med pulver?

Amber sover middag.
Hon får köttbullar sen.

Har idag pratat med min sköterska på medicinkliniken.
Tyvärr blev min sjukskrivning förlängd ännu mer.
Vet dock inte hur länge.
Men jag skulle hemskt gärna börja jobba.
Fast jag vet med mej att det inte är möjligt med tanke på läget.
Fick även kallelse till magnetröntgen idag.
Så nu vet vi snart om det blir operation eller inte.

I eftermiddag kanske Sara kommer förbi och dricker kaffe med mej.
Det hoppas jag.
Det var alldeles för länge sen nu.
Vi måste diskutera lite planer och funderingar kring bröllop och möhippa.

Fan vad gott det är med mat!!

Men hörni.
Vad är dagens i-lands problem?


Kommentarer
Postat av: jessica

nämen hej! fan va kul att du me har en blogg=)! nu har jag garanterat en ny att följa=) allt bra annars?

2009-07-28 @ 16:44:36
URL: http://www.metrobloggen.se/hyperjezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0