lurendrejeri

I måndags så var jag på vårdcentralen och lämnade prover.
Idag fick jag ett brev på posten där det står.
"Järnbehandlig gav god effekt, blodvärde 136 och välfyllda järnförråd"
Vet ni vad detta betyder?
Jag ska INTE till doktorn nästa vecka!
Och vet ni vad det betyder?
SEMESTER!!!

Dumma, dumma doktor som lurar i mej att jag ska dit.
Nu har jag ju haft ångest hela veckan i onödan.
Tur att saker och ting vänder till det bättre.

Så på måndag vinkar jag antagligen hejdå,
sen ses vi till lördag igen.

Fast följer jag med så har jag ju säkerligen datorn med mej så uppdateringar kommer ju ändå.

Och på tal om båtar så ska jag ju åka färja imorgon.
Borde leta reda på mitt klippkort.
Undrar var det är?
Att det är så lätt att förlägga saker.
Det är inte bra.
Man har ju inte en aning om var man har saker och ting.

Amber hon sover nu.
Jag tänkte ta en kall dusch.
Det är ju varmt så in i norden idag.
Och vet ni!?
I LIKE!!
Massor.

Sen får vi nog ta en vängom hem till pappsen och kolla läget.
Med tanke på hur dåligt omdöme de hade igår.
De mår nog inte så värst kanoners idag.

I det tidigare inlägget skrev jag att jag skulle ta tag i denna dagen.
Vet ni vad jag gjort hittills?
Slitit bort alla sängkläder ur sängen och lagt dit ett nytt lakan.
Kuddar och täcken ligger fortfarande på golvet.
Utan varken örngott eller påslakan.
Illa.

Nu lyssnar jag på Fields of gold.

Erkänner dessutom att mjölken är slut så för tillfället har jag grädde i kaffet.
Ärligt talat så är det ju faktiskt godare.

Äh va fan.
Nu skriver jag ju bara en massa strunt.
Måste ta tag i mitt liv och komma in i duschen.
Sen blir det en promenad till flaskposten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0