kompisar i skogen

Det blev en spring runda idag, till pengakällan och hem.
Har ju visserligen varit hemma snart 2timmar.
Men har efter det även hunnit laga mat.
Jag älskar att laga mat till mej själv.
Dock är det inte alltid lika kul att äta själv.

Hur som helst.
Baconlindad kycklinfilé är fan lika gott vare sej man har sällskap eller inte.

Känns som idag har varit världens längsta dag.
Men nu är det äntligen snart dags att sova igen.
Har till och med hunnit städa.
Ordentligt och med vrålhög musik.
Så nu vet mina grannar att jag är hemma och barnledig.

Eftersom jag igår erkände att jag gillar Jimmy Jansson kommer här ett till erkännande.
När Angelica var här förut så lyssnade vi på Westlife.
Det är fan bra skit det med!
Mys musik om inte annat.

Imorgon blir det en sväng till Tranås.
Vi skulle på någon grillfest.
Vet dock inte om jag är så sugen på att gå ut.
Istället får vi se till att det blir en riktig röjskiva så vi kan bli kvar där natten lång.
Frågan är om Liza rensat klart alla rabatter idag eller om det finns någon kvar till mej.
Jag och trädgårdsarbete går hand i hand.
Me like it!
Helt ärligt så gillar jag allt fysiskt arbete.
Så länge man måste ta i och det finns risk för att man blir skitig så ställer jag upp.
Minns då jag bodde hemma.
Kunde minsann gå och vara sur i en vecka om någon rörde min trimmer.
Det var minsann min jobb!
Grästrimmer är lattjo!

Det är nog mest det egentligen jag saknar mest med att bo hemma.
Eller hela grejen med att pappa sålde huset.
Städa poolen var jag bäst på!
Kratta löv och klippa gräs, det saknar jag!

Jaja..
Jag får helt enkelt skaffa mej en egen kåk att underhålla.

Jag har kompisar i skogen.
Men trivs själv bäst på krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0