knasboll

Hittills, den lilla stund jag varit vaken, har jag inbillat mej att det är måndag.
Men just nu insåg jag.
Det är ju FREDAG!
Där kan vi snacka om dåligt omdöme.

Men nu är det så här.
Idag har jag bra omdöme.
Vill inte höra något annat än det.
Är dessutom mycke ödmjuk för tillfället.
Eller så inbillar jag mej bara desssa ting.
Må så vara.

Hur som helst.

Solen står i högan sky och skiner på som aldrig förr.
Det betyder ju att jag borde ta på bikinin och ligga och steka hela dagen.
Har ju ingen färg längre.

Amber springer runt här med sin bil.
Terrorisering på hög nivå kallas det hon gör.
Nu börjar hon skrika också, vet ni varför!?
Nalle Puh är för stor så hon kan inte köra över honom.

Nu var det slut på oväsentligheter.
Ska försöka få något gjort av denna dagen.
Men vi hörs ju sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0