jag har bara regn hos mej

Nu är jag här igen.
Känns som att jag har lite att ta igen efter helgen så lika bra att börja med detsamma.

Har idag ätit skit god sockerkaka, tydligen bakad av bror min.
Mycket imponerad av hans bakkunskaper!
Har ni aldrig smakat sockerkaka med kolasås i så föreslår jag att ni gör det.
Fick en väldigt fin spritflaska också av Crille och Cicci.
Den får hedersplatsen i barskåpet.
Dessutom var det precis att de erkände att de saknat mej.
Blev ju ledsen i ögat.
Inte då, klart de saknat mej!

Satt och spelade tvspel en stund.
Den fina opel corsan har inte använts på alltför länge.
Men för mycke funderingar gör det himla svårt att spela det där förbaskade spelet.
Jag gav upp helt enkelt.
Lite kaffe, sen är det klappat och klart.

Väntar på att det ska börja åska.
Vädret tvärvände för en stund sen, det blev kolsvart och regnet bara öser ner.
Men det possitiva i det hela är att det blåser ordenligt, och rakt in genom mina öppna fönster.
Så för första gången på väldigt länge är det behaglig temperatur här inne.

För övrigt så läste jag nån fånig artikel på aftonbladet att man får smartare barn om man mådde dåligt under graviditeten.
Eftersom jag spydde konstant i 9månader så betyder det ju då att Amber blir nya Einstein!
De hittar på så mycke dumt nu för tiden.

Jag ska också börja hitta på en massa saker.
Jag ska fantisera ihop en riktig rövarhistoria så ska ni få höra den sen.

Glöm aldrig bort att jag är världens bästa filosof!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja herregud då måste våra barn bli smartast:P

2009-07-06 @ 09:15:56
Postat av: Elin

ha ha då är julias framtid räddad! hon kanske kommer på en dunder medicin mot cancer eller något ;)

2009-07-06 @ 14:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0