ja ni folket..

Jag blir helt klart bara sämre och sämre på det här med att uppdatera!
Klockan är ju nästan halv 4 och här kommer dagens första inlägg.

Men ursäkten är att vi gick upp till Madde´s mamma så fort vi vaknade, och drack kaffe.
Vi har varit på marknaden en sväng.
Nu har jag en massa marknads godis, gud så gött!!
OCH..
ett par foppa tofflor!

Just nu sover Amber middag och jag håller på att laga mat.
Vad resten av dagen har att erbjuda får vi se.
Men ska nog baske mej umgås med min bror.
Har lite fjäsk att utföra eftersom jag planerar att vara full och odräglig 18juli.
WIIEEE!!

Dessutom hade jag en sömnlös natt inatt igen.
Somnade väl 3-4 nån gång så just nu är jag ju jätte pigg.
Så ikväll kanske man skulle försöka komma i säng vetigt.

Jag ska försöka klura ut nåt smart att skriva till nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0