ia´s stora måndagsproblem

Som alla vet så funderar jag mycke på både viktiga och mindre viktiga saker.
Alltid är det något som ligger och gnor i skallen.

Det som ligger där nu är följande.

Hur kan man veta vad folk har för avseende med vissa saker de säger och gör?

Egentligen tror jag inte att jag bryr mej så där värst mycke.
Men det är alltid kul att veta.
Vad vill du mej?

Är väl medveten om att folk säger saker de egentligen inte menar.
Vad är vitsen med detta?
Självklart kan ju inte alla vara lika ärliga som jag.
Det vore kanske inte så bra.

Men man kan inte säga något som bara låter bra för stunden.
Någon kanske tar det på allvar.
Just nu känner jag mej ju mest dissad av allmänheten.

För hur ska man egentligen veta om man ska släppa in någon på livet?
Jag litar inte på folk.
Det har jag alltid haft problem med och det har förstört massor!
Jag tror jämt och ständigt att "de är bara ute efter något"
Jag har ju folk som står mej väldigt nära.
Varför räcker det inte med dom?

Nej, folk har alltid en anledning till allt.
Jag har svåra tillitsproblem och vet inte hur jag ska få dom att försvinna.

Men jag kommer ändå förbli världens mest positiva människa.
Kommer för alltid vara sådär "äckligt" positiv som min bror kallar mej.
Jag glider runt som det mysmongo jag alltid kommer förbli.
Inget eller ingen kan spräcka min bubbla!

I min bubbla är jag okrossbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0